Dubbelmoral?

Hur kan man sitta och känna sig så urfattig ena timmen och nästa gå och köpa en jacka för nästan tvåtusen och nu förbeställt en canada goose jacka som kostar nästan sjutusen? Plus att jag har en tattuering som ska betalas om en månad som kostar lite över tretusen? Hur tänkte jag där?

Kanske skulle behållt pojkvännen, så skulle det inte svida så mycket i min plånbok..
-


Är nu, en fattig men väldigt lycklig tjej! :) Tre dagar kvar tills Linnea kommer, håller tummarna att mamma, moster & Eros också kommer. Och mot kvällen kommer kanske Jenny också, fullt upp! Cicci i längan har styrt upp fest här hemma, de ska få liv i party sexan, vilket jag tycker är rätta takter! :) Så vi slår på stort och kör på temafest - extream, ska bli väldigt intressant! :)


dags för sängen, om jag nu kommer somna för pengar-ångesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0