Finns det liv, är det aldrig försent.

helgen har varit på tok för hård, att varva med jobb, fest och alldeles för få timmars sömn och sen samma lika dagen efter tar på kroppen. träffade ett skönt gäng grabbar och hängde med på deras båt både fredag & lördag, de var glada och lyckliga över vårat sällskap och därmed var all dricka gratis, GÖTT! :) sliten tjej efter en tuff helg, trodde jag var ung och pallade trycket men kaaanske inte, men skulle dragit ännu en utgång på söndagshärvan i alma men eftersom att både jag och emilia, samt tjejerna i längan somnade direkt efter jobbet vid fem och sen inte vaknade förren halv ett på natten kändes det rätt onödigt, så jag somnade om igen och sov till halv elva idag, trött tjej med andra ord.

idag kände jag spring i benen efter mer än 17 timmars sömn, så när emmy drog till jobbet stack jag till gymmet och sprang lite över milen, sjukt skönt :) blev sen hem och laga middag med Pelle innan jag och Sabina gick och myste med tjejerna i längan (: heelt okej ledig dag!




kär & galen
Pirrar i kroppen av längtan
En vecka kvar tills vi får hämta hem Eros!
11 dagar kvar tills Saara kommer till Sandhamn.
24 dagar kvar till Sommarfesten.
1,5 månad kvar till lite semester och tattuering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0