hösten's planer är i full rullning!

på förmiddag unnade jag mig själv att gå ner till spa och relaxen avdelningen för ansiktsbehandling, där jag även fick mina ögonbryn plockade (skönt, med tanke på hur mycket jag hatar att göra det) och helkroppsmassage (: helt underbart att få skämma bort kroppen!

träffade även på charlotte och cecilia, planerna för hästen / vintern är i fullgång. Cicci's pappa, kunde fixa jobb till oss, alla tre, i Frankrike, Alperna. Eller om det blir Sälen. Kan även bli en utbildning i Sverige eller Thailand, för att sen åka och jobba i Grekland nästa sommar. - Jag bara älskar att jobba säsong!!


dags att ta mig en powernap, skulle egentligen ner sen till aftersailen men blev inringd till jobbet tills ikväll, så blev hemma istället och vila inför kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0