idag kom våran nya & sjätte familjemedlem hem, Eros.

mycket är det som händer, nya saker hela tiden. slog nämligen på stort och skaffade mig en pojkvän, Ante, men de gick över lika snabbt och bara för att jag säger det låter det som att jag skämtar, vilket jag inte gör. Jag hatar ytliga människor och uppskattar bara inte när folk tror att man kan köpas, som i lördags under gotland runt med världens kö skulle han "köpa" in oss osv, för att jag inte pallade att kö bla. Och innan det kastade han på mig tusen kronor så jag hade pengar underkvällen och det bara fortsatte. Till en början när vi sågs var det väldigt uppskattat att någon bjöd, men det finns gränser och den gick han över redan förra helgen, inte bara med pengarna utan annat också.

Gotland runt är äntligen över, varit sjukt med folk överallt och jobbet har varit halv kaos, kul dock att man träffat på massa med igenkända ansikten, både hemifrån och från kändisvärlden.

på fredag är en dag jag läänge längtat efter, kanske kommer mamma, moster och eros ut till sandhamn över dagen och myser med mig, sen mot kvällen kommer linnea som stannar hela helgen (: och jag kan inte tro att de blir något annat än foresome och minnesvärt, vi brukar kunna slå på stort på rätt lite. på söndagen blir det aftersail och våran älskade daniel adams-ray (:


idag kom våran fina Eros hem ♥

Juste! Appropå saker som händer / hänt .. Tydligen inte bara vi vanligt folk som vill svalka sig i värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0