Blixtrar och dunder, magiska under.

idag är det ingen rolig dag, då åskan har nått sandhamn och blixten har slagit ner, vilket betyder strömlöst. tur var väl att vädret sprack upp lagom tills jag slutade jobba och då blev det till att laga middag till tjejerna och även baka, supergott! :)

imorgon är jag ledig så ikväll blir det säkert ett glas vin eller två,
eftersom att resten av midsommarhelgen här ute blir lugn (är tanken just nu iallafall..) då jag först och främst jobbar men sen åker hem på lördag för lagfest med mina bästa fotbollstjejer. jag längtar, för jag saknar dom så mycket! ♥

Sandhamn's hjärtan!


Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: taaaack ida, det värmer! :)

2011-06-26 @ 15:49:46
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0