Våran nya familjemedlem, Eros.



Åkte till Enköping redan i torsdags då jag fick långledigt, så jag och oscar åkte bil från stockholm till Enköping, riktigt skönt att slippa tåg och alla förseningar, trotts att vi satt i bilkö! På fredagen blev det lite shoppning och sen åkte vi ut och pussade på våran nya familjemedlem Eros :)

Jag skippade midsommarfirandet och var nykter istället, taggade tills lördagen istället som jag och Linnea tokröjde sönder, som väntat. Galet kul dock en mindre kul natt/morgon plus förmiddag.


dags att börja packa, åker imorgon hem till sandhamn igen!



-
It's sad when people you know become people you knew. When you can walk right past someone like they were never a big part of your life. How you used to be able to talk for hours and how now, you can barely even look at them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0