a whole new world.

Satt och kollade igenom alla musiklistor jag har på spotify då det har börjar blivit en hel del listor och många med några få låtar i och man hittar aldrig de man söker. Fem spellistor jag har är från vänner och jag insåg rätt snabbt att två av listorna är från två vänner som inte ens längre finns i livet och det känns riktigt sjukt, så sjukt att det gör ont. Lika mycket som att jag vill ta bort dom, vill jag ha kvar dom ♥

hur som helst, idag skulle jag ta mig ner på stan och ta en fika med bella då jag faktiskt bara legat hemma och vad händer? Såklart slår jag i mitt ondaste knä så fruktansvärt i bildörren att jag höll på svimma, så nu dunkar de och gör mer ont, kuul! Hade ju varit trevligt och få se lite saknade ansikten nu när jag är hemma men om de ska hålla på såhär är det lika bra att jag låser in mig hemma. Dock ska jag försöka mig på en fika ikväll med min Linn, min efterlängtade bästa Linn


Ny musik på telefonen och en ny skiva till bilen, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0