Äntligen är tre dagars firande över :)

i lördags förmiddag mötte jag upp mitt Enköpings främmande på ångbryggan för att sen inta fika mys med champagne hemma hos mig :) blev en liten promenad runt ön innan vi gick ner till hotellet där dom skulle checka in. Myste uppe i sviten tillsammans med lite vin innan det var dags för middag och efter det mötte jag upp Emilia för att börja göra oss iordning och börja festa. Var segt medtanke på att jag fortfarande känt av Sälen resan, ja, fortfarande!! Ullis och ligan kom och vi började spela spel och skrattade hjärtligt innan festandet fortsatte nere på seglarn. Jag hade lyckorus i kroppen hela tiden och var så sjukt nöjd med hela kvällen, när klockan började närma sig tolv växte det ett berg med alkohol framför mig, i baren tryckte dom ner en drös med cider innan för min tröja för att jag inte ens kunde bära och det var bara för mig att börja dricka. Övertaggad så blev det efterfest och där sviker minnet en del, en sen natt / tidig morgon blev det och jag hade så sjukt roligt.

Åkte hem på söndagen lagom kry efter en timmes sömn, trött och sliten slängde jag mig på soffan direkt när jag kom hem till storebror och ville lämna soffan på hela dagen, men hade inget val men bytte bara till mamma och pappas soffa istället och vilade mig iform. Slängde mig i duschen för att sen spendera kvällen tillsammans med finfina (:

På morgonen var det bara att röra sig hemåt för att köra pappa till sjukhuset för operation och jag för att ta hand om Easton. Blev en shopping och fika tur på stan tillsammans med isabella innan jag åkte hem igen för att ta tag i att börja göra tårtor och mamma kärleksmums. Släkten invaderade och jag fick hur mycket fint som helst.


Har helt klart haft den bästa födelsedagen någonsin, att få spendera den med de man tycker allra mest om har betytt så mycket. Tack alla för att ni gjort min 20 års dag minnesvärd. Men jag säger med ett leende, äntligen är tre dagars firande över. Bilder kommer det nog inga, jag söp bort kameran i lördags (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0