BoB feat hayley williams - Airplanes.

Har inte lyssnat på den låten på riktigt länge och nu när jag började lyssna på den, på full volym var det som att jag blev nockad av minnen, minnen från hela förra sommaren. När vi satt ute på min balkong på örtagatan och drack vin sent in på nätterna och bara pratade, när vi var ut på terassen med killarna från Stockholm. När vi vandrade i ösregn mitt i natten och verkligen inte brydde oss. Alla kubb turneringar, att tjejerna alltid slog killarna. När vi hade picknik ute på gräsmattan och alla soliga dagar vi satt på starlounge. När vi smög på nätterna utanför Joar. Eller när vi bara var, umgicks, skrattade och hade kul tillsammans.



-
Im gonna stick around just a little while longer just to make sure that you're really sure you like sleeping alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0