Det som händer i Sälen, stannar där(?)

Jag skulle kunna berätta massor, skvaller, fyllor och en massa annat kul. Men jag fattar mig hellre kort, då jag inte vill utelämna mig själv så värst, haha!

Haft en sjukt trevlig resa och vistelse i Sälen tillsammans med jobbet, ätit massa gott, kört skoter högt upp på fjället, så högt att det kändes som att man kunde ta på molnen. Druckit alldeles för mycket och idag vill man inte vara jag. Gårdagen efter jag kört skoter blev det mat på Kalas och på kvällen intog vi våra bokade bord på Harrys där det bjöds på en hel del alkohol och det resulterade att den 7 timmars långa resan hem idag inte alls blev speciellt rolig när jag haft den värsta bakfyllan någonsin och har fortfarande.


Ska ta mig in i duschen och sova, imorgon väntas jobb.. Och jag känner att jag skulle behöva minst två dagars vila efter den här resan. Och vetskapen om att man ska festa på lördag igen, är inte lockande. Men man fyller bara 20 år en gång och jag känner säkert på annat sätt när lördagen väl är här, samt att jag får Enköpings besök då :)








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0