Halt och lytt.

Har sovit bort de senaste dagarna, i torsdags ramlade jag och slog mig riktigt illa på jobbet, kvinnan på sjukhusupplysningen sa att jag borde åka in vilket jag gjorde. Efter mycket kaos med båt och buss kom jag till stan och därifrån kunde ta mig hem. Mika var snäll som ställde upp och hämtade mig i Bålsta mitt inatten. Upp och ringa läkaren på morgonen och sen blev det läkarbesök. Svår blödning i båda knäna som kommer göra att det svullnar upp och att jag förmodligen kommer att ha ondare om några dagar. Fingrarna är stukade men inte brytna som tur är, blir att ligga hemma i tio dagar och köra på rehab.

Och såklart, bara för att jag ligger hemma och har ont, haltar runt så hör en gammal killkompis som för några månader gick under jorden(?) av sig och saknar mig och vill ses. Festa på hans väns nyöppnade krog och allt är betalt. Något man aldrig skulle tvekat om annars, men tackade snällt nej och hoppas på att vi kan ta det någon annan helg.


Nu är det dags för mat, pappa grillar ute :) fyfan vad underbart det är att vara hemma!

Kommentarer
Postat av: mamma

2011-03-19 @ 18:31:19
Postat av: mamma

Mysigt att ha dig hemma en stund oxå, men trist att du har ont

2011-03-19 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0