Hej Trollebo!

Igår hade Saara sin avskedsfest / 20 års fest, den sista mars flyttar hon utomlands. Så det blev ett dunder kalas med smörgåstårtor, fika och alkohol. Medans alla svepte en liter sprit inom en halvtimme satt jag och smutta på mitt glas vatten och såg på medans alla blev bara mer och mer packade. Sen blev det utgång för vissa och hemgång för andra.

Imorse när jag vaknade kändes det precis som att det var jag som suttit och dragit i mig halva den där sprit flaskan, seg och kände migg bakis fast jag inte drack en droppe. Så idag har jag som nästan alla andra dagar, legat och sovit på soffan, så underbart. Vakna till av att någon frågade vad jag ville äta, hur lyxigt är inte det? Och sen bli serverad? :) Kände att jag var tvungen att gå utanför dörren men det sket sig när jag somnade om igen med datorn på mig. Tills jag fick ett sms om en kvälldejt med tvmys, helt oväntat och glatt överraskande, så jag åkte dit och spenderade min kväll med honom (: pratade sjukt med gamla minnen, tänk så kul vi haft.




Nu ska jag ta en macka sen slänga mig i säng, dödstrött.


-
Hela dagen idag har jag känt mig så onöjd med allt. Vänner, jobb så långt bort, boende, Enköping, kärlek. Sen händer en liten sak som denna och allt, precis allt känns bra igen. Men det är väl lätt att det blir så, om man blir deppig suger allt. Men för stunden just nu, är jag nöjd och jag kommer somna med ett stort leende på läpparna. Det tackar vi för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0