I adore you.

Nya underkläder, halsduk och lite annat fick följa med hem igår sen var jag även och hämtade även ut mina skor och kläder som kommit ifrån Junkyard :) Lunchdejt på stan med Linn och sen var vi även och matade ankorna i hamnen, vilket slutade med att vi blev anfallna av hundratals ankor, där snackar vi rädsla, haha!

Åkte hem till finfina igår kväll och måndagsmyste framför tvn med päron loka, sovit som en prinsessa inatt och imorse när karl åkte till jobbet tog jag sovmorgon i den stora och underbara sängen, bättre början på en tisdag går inte att få.


Dagen har jag spenderat framför tvn, åkte en sväng och handlade massa godis som jag inte ens rört, blev även hämtmat och nu ikväll har Malin varit här en sväng, så kul att få träffa henne. Jag har saknat oss. Skulle egentligen åkt hem idag, men åker imorgon bitti istället så jag kunde få spendera lite mer tid med nära och kära.


-
Jag vill alltid ha dig nära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0