Tillbaka till verkligenheten - Sandhamn.

Skönt att man för en gångs skull kan ta sista båten ut hit och det inte är kolsvart när man kommer ut. Här lyste solen fortfarande och det var riktigt mysigt. Chockad över att faktiskt se hela våran altan när jag kom hem, nog för att jag visste att vi hade en, som var överfull med snö. Men nu är den snöfri och det gillas! Vi har även hunnit med att frostat av frysen - med en hårfön, kniv och varmvatten, funkar skit bra! (Y)

Min kamera är även återfunnen,
där jag trodde (visste!!) den låg hela tiden, i Emilias väska, i något foder som gått sönder. Skönt att ha den i välbehåll, inte för att jag grävde ner mig utan den eftersom att den sällan används men iallafall :)


Nu ska jag slänga mig i säng, sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0