this calling ♥

På söndag åker vi till sälen och om tio dagar fyller jag år och jag ser fram emot det för då kan jag glömma förra årets fiasko när alla bara lämnade mig i sticket, bra vänner (Y) lite annat i år och även på annan ort! Fest blir det också hemhemma, så fort det blir lite varmare :)

imorgon är det redan fredag, veckorna går så sjukt fort och jag håller tummarna att hela mars också går utav bara farten :) finns dock mycket jag skulle vilja hinna med mars månad bland annat är det att få säga hejdå till älskade saara ♥ som ska iväg på sitt livs-resa! Men tyvärr kan man inte alltid göra allt man vill.



Det är overkligt att ha allt man någonsin önskat sig, framför sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0