mina fotbolls stjärnor till vänner!

fsk's damer, gör det väldigt svårt att lämna enköping och aldrig i min vildaste fantasi hade jag kunna tro att någon skulle få mig att känna så, efter lagfesten i lördags & efter matchen idag har jag fått logginlägg på facebook om att jag absolut inte får åka och att de vill att jag ska stanna. Att få höra det, känns i hela hjärtat ♥ finafina tjejer, jag kommer sakna er!


hursomhelst, har jag packat om mina väskor kanske fyra gånger, de väger ton!! Ska bli intressant att se hur fan jag ska orka bära allt, för jag ska minsann ha med mig ALLT! För dessa fyra gånger jag packat om, har jag lagt ut grejer men nu äre stop! Dags att ta mitt pick och pack för att röra mig hemåt till sandhamn .


-
Lycka till på matchen på måndag tjejer, idag blev de förlust mot Åsunda med 0-2, det är strongt gjort måste jag säga! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Vi kommer att hinna träffas i sommar min vän! Det är synd att du ska åka men vi ses snart igen och jag kommer att sakna dig!

2011-05-27 @ 10:08:35
URL: http://beccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0