när hela havet stormar.

Matchen i söndags gick åt helvete, men så blir det när man inte får ihop lag. Och även av den anledningen flyttas Åsunda matchen, så i helgen blir det ingen seriepremiär utan helgen efter. Hursom helst, efter förlusten i söndags åkte jag och linn för att köpa hämtmat och kolla på veckofinalen av big brother, hur mysigt som helst! :)

tränade fotboll idag och det kändes skit bra, synd att vi är så få men tänk så kul vi har. känner att ju mer dagarna går här hemma, ju mer känner jag att jag inte vill åka tillbaka till sandhamn. Jag vill inte lämna tjejerna här hemma, inte fotbollen heller faktiskt. Och sen längtar jag sjukt mycket efter en egen lägenhet, trodde aldrig att jag skulle sakna det så mycket.


Amanda har även kommit hem ifrån New york, så imorgon ska vi onsdags-dejta för att fira min födelsedag i efterskott, år och dagar sen jag träffade fröken känns det som. Ska även träffa fröken Gladh om jag hittar tid till det :)


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0