Seriepremiär.

helgen har bestått av många konstigheter, hela lördagen blev konstig om jag får säga mitt. bilträffen i västerås blev inte alls som jag trodde men det var sjukt kul att träffa på gamla vänner (: kvällen fortsatte med en väldigt spontan efterfest som slutade konstigt den med, haha.

det var bara att börja tagga till idag då det var dags för seriepremiär mot Nordia, som redan hade räknat med vinst. Men dom fick ett bra motstånd, matchen slutade 5-4 och trotts förlust så var det en vinst för oss för vi börjar att speppa upp i vårat spel nu och jag kunde inte vara mer nöjd, bra spelat tjejer!


-
Vad var det du inte förstod när jag bad dig att lämna mig ifred? Det här är ditt val och ditt fel. Jag gjorde bara det du hela tiden visat att du velat. Men det är väl som dom säger, man vill alltid ha det man inte kan få.

längtar efter min sambo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0