Man kan inte gråta i rymden.

pappa är elak och säger att jag bara legat på latsidan hela tiden jag varit hemma, så imorgon ska jag nog vara snäll och chocka med att storstäda huset, om jag orkar vill säga.. för imorgon ska jag fira min vän amanda som blir 20 år i slutet av maj men eftersom att jag inte är i enköping, så kör hon & jag på en onsdagsdejt, frågan är bara hur jag ska toppa hennes super presenter jag fick i födelsedagspresent? ♥

idag blev det en sväng till västerås, en tråkig sådan men så är det alltid när man både har en full plånbok & shopping humöret med sig. åkte hem & gjorde iordning håret istället. Blev ingen träning då jag fortfarande har ont i benet efter söndagens match, lika bra så man är hel till den kommande helgen då det är full rulle. För på fredag ska jag kramas och festa hejdå med mina kära vänner, lördag är det tidig borta match och efter det blir det lagfest, fsk's damer ska visa vart skåpet ska stå helt enkelt!



-
Jag tänker leva på "att bli gammal & erfaren, måste man vara ung & galen"



Kommentarer
Postat av: ae

tro mig, du toppade vännen! <3

2011-05-26 @ 21:27:57
URL: http://amandaekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0