det är skillnad på kompis & vän.

kände att jag behövde prata av mig så jag ringde Maggan ♥ för att få umgås med henne en stund, åkte upp till henne's & david's nya lägenhet :) de hade fått det så himla fint, är så glad för deras skull! Myste där hemma med prat mellan himmel & jord och sen få kramas hejdå! Träffade även på maggan's pappa, raraste någonsin. Han berättade även att det hade börjat spöka i min gamla lägenhet som fan, maggan's bror tog över min lägenhet uppe på örtagatan när jag flyttade ner till fjärdhundragatan. Läskigt värre, skönt att jag aldrig varit med om något i den lägenheten för då hade jag aldrig bott kvar så länge som jag gjorde, haha! Vi skvallrade och hade oss, fick veta ett och annat, och jag säger bara det, herregud vad folk hittar på saker, men får man inte uppmärksamhet, måste man tydligen ljuga om att man får det :)


:) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0