Om sanningen ska fram..

jag älskar att vara ledig, speciellt när jag får spendera dagen i solstolen med bra musik och min nya bok. Och sen kvällen tillsammans med mina underbara vänner, alkohol och brännboll, tror jag kan ha haft världens bästa måndag på riktigt länge!

Jag är så nöjd med livet, att jag har så fruktansvärt fina vänner. Att dagarna som går inte bara är tid som passerar, utan att vi gör massa kul hela tiden. Att få börja lira fotboll igen och där egenom fått nya söta vänner. Att det finns någon som gör mig så lycklig bara att tänka på honom, att helgerna fylls med glädje och minnen. Det enda jag är missnöjd med, är att jag saknar en egen lägenhet och att det kommer vara jobbigt att lämna allt för Sandhamn. Det är en konstig känsla för jag har nog aldrig varit såhär lycklig.


Puss på livet!
Och nya lokan, jag älskar den!!


Kommentarer
Postat av: challe

kul att du har det bra, det gör mig glad. Puss

2011-05-11 @ 23:24:18
URL: http://sophiabush.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0