Ooopss..

Märkte en sak idag när jag gick igenom min blogg, jag har bara skrivit massa och inte uppdaterat något jag gjort, haha ;D därför tänkte jag ta och göra det nu, så jag blir trött så jag får soova länge imorgon :)


torsdag så blev de först sola, sen kom thom, martin, martin och johan och hämtade mig för att sen åka ut till viktor och fira hans födelsedag, där ute var även alla andra, gio, putte, jesper och sen kom även emil och nikke, ensam tjej alltså (y) .. fikade och hade det trevligt.


fredagen finns här :) ..

lördagen sov jag mest, sen åkte vi till moster och grillade, sen hem, gjorde mig iordning för att jag, fia, viktor och johan skulle till powermeet, var inte alls så mycket folk, men det är alltid mer på kvällarna.. Så vi åkte hem igen, hämtade fia's bil, pimpade den, hämtade upp Linda och drog sen till västerås igen, kollade och var allmänt häftiga. In till stan, käkade, lämnade linda, träffade killarna på stan och körde dom till joar. Blev sen natt-smsande, som bästa slutet på kvällen.


söndag, åkte jag och fia ut och la oss i bresse, var så skönt väder ute. låg bara där på en filt och pratade om allt. jag halv badade faktiskt ;D haha.. sen kom linda ut, så hade vi picknic och åt lite, hade super mysigt! senare på kvällen blev jag bjuden på middag som fia lagade med lite hjälp, blev skit gott. fläskfilé med klyftpotatis, hemmagjort vitlökssmör, sallad och vitlöksbröd, riktigt gott, över förväntat ;D haha. blev sen att kolla på tennis filmen wimbeldon som gick på 3an, sen åkte jag hem, ut och sprang av mig all ilska, sen sov :)


måndag (idag) .. vaknade som ett åskmoln, arg, ledsen och trött på allmänheten och efter allt som hände på söndagen, mest trött på mig själv för att jag är som jag är.. men men, hojjade ner på stan och gjorde det jag skulle, gick och sola o då fick jag ett mess, vilket kändes då lite bättre och ju allt mer dagen gick blev allt bra till slut. följde med fia när hon tatuerade sig, kollade även vad min skulle gå på.. tillbaka hem till fia och bakade världens godaste chokladkaka, busade och lekte, sen västerås och käkade. Hem till fia igen, då hon fick äran att klippa mig och noppa mina ögonbryn. Kollade på Prison break, sen beck, 2 and a half men sen åkte jag hem! :)


powermeet.
  


 




söndags picknick med tjejerna i bredsand :)


 titta, fia kan laga mat! :D
  

måndag
  


före, mitt långa och pinsamt slitna hår.. 

 
efter, halvtorkat (innebär också extremt lockigt) och KORT!

Kommentarer
Postat av: Mami Anna

klippningen var ju kanon bra.

2009-07-10 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0