Lång helg bestående av fylla!

denna helg, har varit en sjukt fartfylld, sömnlös, kärleksfull och en partyfylld helg med goda vänner och mycket skratt! Ett bra avslut och en bra början på mina nyktra månader, avslutade helt enkelt på toppen! Tack alla som varit med och förgyllt varje stund av denna helg!

Torsdagen, kan ni lästa om i tidigare inlägg här :)


Fredagen, finns det knappt något att säga, jag mådde extremt dåligt hela dagen och låg i sängen exakt hela dagen tills Malin fick för sig att vi skulle ha fredagsmys. Ut i det underbara vårvädret och mötte upp henne, käka på Måns sen upp till Kalle en snabbis. Sen hade vi mys hemma hos Malin's syrra. Efter det kom Edvin o körde hem mig, och vid halv tolv på natten ringde Nathalie o frågade om jag kunde följa med och åka till västerås fram och tillbaka, så då gjorde jag henne sällskap! :)


Lördag - dag, finns i tidigare inlägg. Efter att varit hos mamma och pappa blev det bestämt att vi skulle festa här, sen blev det utgång, inte alls lika roligt, men helt okej ändå, trotts de varma, äckliga och proppfulla dansgolvet. Donken på natten sen hem och sov såå skönt.


Söndagen var det att gå upp, enligt mig, tidigt. Skulle till Morfar vid två, hjälpte han med maten och duka och bara umgicks innan resten av släkten kom. Lika trevligt som alltid, och då började även alkoholen komma fram. Sen var de bara hem för att göra sig iordning för ännu en partykväll. En söndag, vilket kändes sjukt. Hur som helst, så dök Sofia och Nathalie upp med sällskap, sen kom även Ida och tjejerna o thom o grabbarna. Blev en hel nice förfest innan joar där vi hade sjukt roligt. Efter joar, kom skratt-attackerna, en dansade Andreas Karlsson, på busstorget, helt ensam, gjorde nog hela kvällen plus mycket annat.

Bilder kommer inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0